Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2019-02-22T08:28:15Z-
dc.date.available2019-02-22T08:28:15Z-
dc.date.issued2019-02-22-
dc.identifier.citationСтратегічний менеджмент і маркетинг : програма навчальної дисципліни рівня освіти " магістр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм» / розроб. Іванова Л. О. - 2018. - 9 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18212-
dc.description.abstractМетою викладання навчальної дисципліни «Стратегічний менеджмент і маркетинг» є формування системи теоретичних знань з питань стратегічного управління підприємством, методики розробки стратегій розвитку підприємства, набуття практичних вмінь і навичок використання інструментів стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкафедра економіки та менеджментуuk_UA
dc.subjectстратегічний менеджмент і маркетингuk_UA
dc.subject"Сфера обслуговування"uk_UA
dc.subject"Туризм"uk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectінформаційний обсяг навчальної дисципліниuk_UA
dc.subjectрекомендована літератураuk_UA
dc.titleСтратегічний менеджмент і маркетинг : програма навчальної дисципліни рівня освіти " магістр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм»uk_UA
dc.typePlan or blueprintuk_UA
Appears in Collections:Навчальні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НП_CМен_CМарк_2018-19_26.12.18_(1).PDF477.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.