Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18212
Назва: Стратегічний менеджмент і маркетинг : програма навчальної дисципліни рівня освіти " магістр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм»
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
стратегічний менеджмент і маркетинг
"Сфера обслуговування"
"Туризм"
магістр
інформаційний обсяг навчальної дисципліни
рекомендована література
Дата публікації: 22-лют-2019
Бібліографічний опис: Стратегічний менеджмент і маркетинг : програма навчальної дисципліни рівня освіти " магістр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм» / розроб. Іванова Л. О. - 2018. - 9 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Стратегічний менеджмент і маркетинг» є формування системи теоретичних знань з питань стратегічного управління підприємством, методики розробки стратегій розвитку підприємства, набуття практичних вмінь і навичок використання інструментів стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18212
Розташовується у зібраннях:Навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НП_CМен_CМарк_2018-19_26.12.18_(1).PDF477.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.