Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17494
Назва: Маркетинг спортивних подій : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта / Педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" факультету фізичної культури і спорту
Автори: Атаманюк, Дмитро
Atamaniuk, Dmytro
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг спортивних подій"
"Фізична культура і спорт"
магістр
опис навчальної дисципліни
програма навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
теми семінарських занять
самостійна робота
екзаменаційні вимоги
розподіл балів
шкала оцінювання
рекомендована література
Дата публікації: 8-лют-2019
Бібліографічний опис: Маркетинг спортивних подій : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта / Педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" факультету фізичної культури і спорту / розроб. Атаманюк Д. В. - Львів, 2018. - 11 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг спортивних подій» є формування у майбутніх фахівців-тренерів з виду спорту сучасної системи поглядів і спеціальних знань з маркетингу спортивних подій та набуття практичних навичок щодо проведення спортивних подій на ринку послуг і задоволення потреб споживачів та забезпечення при цьому ефективності діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17494
Розташовується у зібраннях:Робочі навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Робоча_програма_МСП.pdf249.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.