Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16941
Назва: Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності Олімпійських ігор у світі
Автори: Шинкарук, Олена
Ключові слова: Олімпійський рух
спорт
бізнес
комерціалізація спорту
некомерційний маркетинг
Дата публікації: 2011
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Шинкарук О. Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності Олімпійських ігор у світі / Олена Шинкарук // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 380-383.
Короткий огляд (реферат): Мета - виявити проблеми та теоретично обгрунтувати необхідність удосконалення маркетингової політики МОК.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16941
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шинкарук О..pdf1.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.