Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16931
Назва: Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму
Автори: Атаманюк, Дмитро
Atamaniuk, Dmytro
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг туризму"
"Сфера обслуговування"
бакалавр
опис навчальної дисципліни
інформаційний обсяг навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
теми семінарських занять
самостійна робота
екзаменаційні вимоги
розподіл балів
шкала оцінювання
рекомендована література
Дата публікації: 25-січ-2019
Бібліографічний опис: Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Атаманюк Д. В. - 2018. - 13 с.
Короткий огляд (реферат): Основним завданням дисципліни є формування професійного світогляду фахівців, нових підходів до комерційного використання туризму. Маркетинг на вищому рівні управління являється основою розробки стратегії організації. Розвиток туристичного ринку на мікрорівні в багатьох аспектах залежить від застосування методів маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16931
Розташовується у зібраннях:Робочі навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10. Робоча програма_Мар_тур_242.pdf287.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.