Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16930
Назва: Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм"
Автори: Атаманюк, Дмитро
Atamaniuk, Dmytro
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг туризму"
бакалавр
інформаційний обсяг дисципліни
рекомендована література
Дата публікації: 25-січ-2019
Бібліографічний опис: Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" / розроб. Атаманюк Д. - 2018. - 9 с.
Короткий огляд (реферат): Основна мета курсу – вивчення особливостей формування попиту та пропозиції на туристичні послуги та цілеспрямована діяльність по забезпеченню ефективної результативності на ринку послуг. З метою досягнення поставленої мети передбачається вивчення розвитку маркетингу в туризмі в різних його видах та складових елементах, організації і здійснення ліцензування, рекламної діяльності, правового регулювання маркетингу в туризмі, організації проведення туристичних заходів, особливостей проведення маркетингових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16930
Розташовується у зібраннях:Навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9. Навчальна програма_Мар_тур_242.pdf297.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.