Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16850
Назва: Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу
Автори: Куцев, Валентин
Kutsev, Valentyn
Ключові слова: чемпіонат Європи з футболу
бренд
імідж
репутація
спортивні події
тенденції
інфраструктура
залучення туристів
Дата публікації: 2011
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Куцев В. Брендинг як основа розвитку змагань чемпіонату Європи з футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 164-167.
Короткий огляд (реферат): Мета - обгрунтувати підходи до використання брендингу для розвитку чемпіонатів Європи з футболу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16850
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куцев В..pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.