Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16829
Назва: Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі Чемпіонату Європи 2010 р.)
Автори: Зєнкова, Анна
Zienkova, Anna
Ключові слова: комерціалізація
легка атлетика
змагання
чемпіонат Європи
маркетинг
організаційні особливості
Дата публікації: 2011
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Зєнкова А. Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі Чемпіонату Європи 2010 р.) / Анна Зєнкова // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 99-104.
Короткий огляд (реферат): Мета - визначення особливостей впливу комерціалізації на окремі спортивні змагання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16829
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зєнкова А..pdf2.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.