Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16770
Назва: Управління маркетингом футбольних клубів як наукова проблема
Автори: Фалах, Рідха
Falakh Ridkha
Ключові слова: футбольний клуб
маркетинг
управління маркетингом
програма маркетингу
Дата публікації: 2009
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Фалах Р. Управління маркетингом футбольних клубів як наукова проблема / Рідха Фалах // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2009. - Вип. 13, т. 4. - С. 199-203.
Короткий огляд (реферат): Мета - теоретично обґрунтувати необхідність формування системи управління маркетинговою діяльністю футбольних клубів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16770
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фалах Р..pdf2.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.