Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16723
Назва: Маркетингова діяльність організацій сфери футболу
Автори: Куцев, Валентин
Kutsev, Valentyn
Ключові слова: сфера футболу
маркетингова діяльність
технології
спонсорство
доходи від телебачення
ФІФА
КЕФА
ФФУ
Дата публікації: 2009
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Куцев В. Маркетингова діяльність організацій сфери футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2009. - Вип. 13, т. 4. - С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): Мета - обгрунтувати підходи до використання маркетингових технологій сфери футболу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16723
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куцев В..pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.