Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15812
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій реабілітаційних центрів - напрям підвищення якості надання послуг
Автори: Стасюк, Ольга
Stasiuk, Olha
Ключові слова: маркетингова комунікація
заклади реабілітації
реабілітаційні центри
Дата публікації: 2006
Видавництво: ЛДІФК
Бібліографічний опис: Стасюк О. Удосконалення маркетингових комунікацій реабілітаційних центрів - напрям підвищення якості надання послуг / Ольга Стасюк // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2006. - Вип. 10, т. 4, кн. 2. - С. 354-358.
Короткий огляд (реферат): Мета - проаналізувати фактичний стан формування маркетингових комунікацій у сфері фізичної реабілітації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15812
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стасюк О..pdf1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.