Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15765
Назва: Маркетинг професійного спорту : світовий досвід та перспективи розвитку в Україні
Автори: Лалак, Ніна
Lalak, Nina
Войтович, Іван
Voitovych, Ivan
Ключові слова: професійний спорт
клуб
ліга
маркетинг
ринок
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Лалак Н. Маркетинг професійного спорту : світовий досвід та перспективи розвитку в Україні / Ніна Лалак, Іван Войтович // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2008. - Вип. 12, т. 1. - С. 161 - 165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15765
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лалак Н. Маркетинг....pdf307.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.