Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15652
Назва: Маркетингова стратегія вищих навчальних закладів фізкультурного профілю на ринку праці в Україні
Автори: Приймак, М.
Pryimak, M.
Ключові слова: маркетингова стратегія
вищий навчальний заклад
ринок праці
фізкультурна освіта
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Приймак М. Маркетингова стратегія вищих навчальних закладів фізкультурного профілю на ринку праці в Україні / Марія Приймак // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2005. - Вип. 9 , т. 3. - С. 332 - 337.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15652
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приймак М. Маркетингова....pdf417 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.