Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гузій, Оксана | - |
dc.contributor.author | Huzii, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-15T11:20:33Z | - |
dc.date.available | 2018-11-15T11:20:33Z | - |
dc.date.issued | 2018-11-15 | - |
dc.identifier.citation | Патологічна фізіологія : навчальна програма підготовки бакалаврів галузі знань 22 "Охорона здоров'я" спеціальності 227 "Фізична терапія і ерготерапія" спеціалізації "Фізична терапія і ерготерапія" / розроб. Гузій О. В. - 2018. - 9 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15457 | - |
dc.description.abstract | Метою викладання навчальної дисципліни «Патологічна фізіологія» є формування глибоких теоретичних знань і практичних навичок для розуміння основних понять загальної нозології, ролі деструктивних( руйнівних) та захиснокомпенсаторних явищ у розвитку хвороби, аналізу типових патологічних процесів та їх загальних закономірностей розвитку, трактування основних засад етіологічної та патогенетичної профілактики та відновлення після перенесеного захворювання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | кафедра спортивної медицини, здоров'я людини | uk_UA |
dc.subject | "Патологічна фізіологія" | uk_UA |
dc.subject | інформаційний обсяг дисципліни | uk_UA |
dc.subject | рекомендована література | uk_UA |
dc.subject | бакалавр | uk_UA |
dc.title | Патологічна фізіологія : навчальна програма підготовки бакалаврів галузі знань 22 "Охорона здоров'я" спеціальності 227 "Фізична терапія і ерготерапія" спеціалізації "Фізична терапія і ерготерапія" | uk_UA |
dc.type | Plan or blueprint | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні програми |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
навч.пат.фіз_1.pdf | 253.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.