Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14952
Назва: Удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих волейболістів
Автори: Линець, Михайло
Гнатчук, Ярослав
Lynets, Mykhailo
Hnatchuk, Yaroslav
Ключові слова: фізична підготовленість
ефективність
фізична підготовка
диференціація
індивідуалізація
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Линець М. Удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих волейболістів / Михайло Линець, Ярослав Гнатчук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2017. - № 4 (30). - С. 40-49.
Короткий огляд (реферат): У наукових працях виявлено суттєві розбіжності щодо змісту фізичної підготовки кваліфікованих волейболістів. Мета – з’ясувати можливість удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих волейболістів шляхом застосування різноспрямованих підходів до диференціації їхньої фізичної підготовки. Методи та організація дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення; аналіз документів; педагогічне спостереження; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. В експерименті взяли участь 52 волейболісти чотирьох команд вищої ліги національного чемпіонату України. Було перевірено дві авторські програми фізичної підготовки упродовж здвоєного макроциклу. Результати: на першому і на другому етапах експерименту у спортсменів обох груп відбулися достовірні (р ≤ 0,05–0,001) позитивні зміни переважної більшості показників загальної та спеціальної фізичної підготовленості. Тренувальний ефект занять за програмою диференційованого розвитку недостатньо розвинутих фізичних якостей кожного спортсмена був більш вираженим (середньостатистичний приріст ЗФП – 25,8%; СФП – 37,9%), ніж за програмою диференційованого розвитку провідних фізичних якостей (ЗФП – 17,3%; СФП – 23,3%). Висновок. Незалежно від контингенту та етапу здвоєного макроциклу диференційована підготовка кваліфікованих волейболістів з акцентованим розвитком недостатньо розвинутих фізичних якостей кожного з них була більш ефективною (р ≤ 0,05–0,001), ніж за програмою протилежного методичного спрямування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14952
ISSN: 2221-1217
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
681-1379-1-SM.pdf949.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.