Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14952
Назва: | Удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих волейболістів |
Автори: | Линець, Михайло Гнатчук, Ярослав Lynets, Mykhailo Hnatchuk, Yaroslav |
Ключові слова: | фізична підготовленість ефективність фізична підготовка диференціація індивідуалізація |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Линець М. Удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих волейболістів / Михайло Линець, Ярослав Гнатчук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2017. - № 4 (30). - С. 40-49. |
Короткий огляд (реферат): | У наукових працях виявлено суттєві розбіжності щодо змісту фізичної підготовки кваліфікованих волейболістів. Мета – з’ясувати можливість удосконалення фізичної підготовленості кваліфікованих волейболістів шляхом застосування різноспрямованих підходів до диференціації їхньої фізичної підготовки. Методи та організація дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення; аналіз документів; педагогічне спостереження; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. В експерименті взяли участь 52 волейболісти чотирьох команд вищої ліги національного чемпіонату України. Було перевірено дві авторські програми фізичної підготовки упродовж здвоєного макроциклу. Результати: на першому і на другому етапах експерименту у спортсменів обох груп відбулися достовірні (р ≤ 0,05–0,001) позитивні зміни переважної більшості показників загальної та спеціальної фізичної підготовленості. Тренувальний ефект занять за програмою диференційованого розвитку недостатньо розвинутих фізичних якостей кожного спортсмена був більш вираженим (середньостатистичний приріст ЗФП – 25,8%; СФП – 37,9%), ніж за програмою диференційованого розвитку провідних фізичних якостей (ЗФП – 17,3%; СФП – 23,3%). Висновок. Незалежно від контингенту та етапу здвоєного макроциклу диференційована підготовка кваліфікованих волейболістів з акцентованим розвитком недостатньо розвинутих фізичних якостей кожного з них була більш ефективною (р ≤ 0,05–0,001), ніж за програмою протилежного методичного спрямування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14952 |
ISSN: | 2221-1217 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
681-1379-1-SM.pdf | 949.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.