Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14940
Назва: Напрями освітньої діяльності Міжнародного олімпійського комітету
Автори: Передерій, Віра
Perederii, Vira
Ключові слова: олімпійська освіта
олімпійська академія, стратегічний план розвитку МОК 2020
Міжнародний олімпійський комітет
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Передерій В. Напрями освітньої діяльності Міжнародного олімпійського комітету / Віра Передерій // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2017. - № 4 (30). - С. 3-9.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему актуалізації міжнародної системи олімпійської освіти відповідно до сучасних тенденцій розвитку суспільства та олімпійського руху, що має нині високу соціальну вартість. Це зумовлює необхідність вивчення, аналізу та осмислення сучасних підходів до освітньої політики Міжнародного олімпійського комітету (МОК). Мета дослідження: охарактеризувати основні напрями освітньої діяльності МОК у сучасних умовах соціального розвитку. У дослідженні використано методи теоретичного рівня: аналіз та узагальнення, порівняння, аналогію, системний підхід. Виявлено та охарактеризовано основні напрями освітньої діяльності МОК: програми «Юні лідери змін», «Атлети для наслідування», програми «Олімпійської солідарності», Міжнародну програму щодо олімпійських цінностей, Програму для волонтерів на Олімпійських іграх, Олімпійський музей та освітні платформи МОК.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14940
ISSN: 2221-1217
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
677-1371-1-SM.pdf817.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.