Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14712
Назва: Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: туризм
ресторанний бізнес
стратегія руху
Дата публікації: 2018
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Іванова Л. Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (19-20 жовтня 2018 р., м. Львів). - Львів, 2018. - С. 9-13.
Короткий огляд (реферат): Ресторанний бізнес в Україні постійно і швидко розвивається.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14712
Розташовується у зібраннях:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л..pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.