Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2018-10-22T08:03:06Z-
dc.date.available2018-10-22T08:03:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14546-
dc.description.abstractЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, – і це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми портебамиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзія в Україніuk_UA
dc.titleІнклюзивне навчанняuk_UA
dc.typeSynopsisuk_UA
Appears in Collections:Нормативні документи з інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ_розяснення МОН України.pdf345.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.