Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14546
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2018-10-22T08:03:06Z | - |
dc.date.available | 2018-10-22T08:03:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14546 | - |
dc.description.abstract | ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, – і це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми портебами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзія в Україні | uk_UA |
dc.title | Інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.type | Synopsis | uk_UA |
Appears in Collections: | Нормативні документи з інклюзивної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ_розяснення МОН України.pdf | 345.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.