Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкибінський, С.-
dc.contributor.authorФедорчук, А.-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorПрохоренко, К.-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-09-25T10:40:47Z-
dc.date.available2018-09-25T10:40:47Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationОрганізаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг" / Скибінський С. В., Федорчук А. І., Іванова Л. О., Прохоренко К. М. - Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2003. - 116 с.uk_UA
dc.identifier.isbn966-7478-82-3-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13644-
dc.description.abstractПодаються методики виконання і захисту студентами бакалаврської, дипломної, магістерської робіт зі спеціальності „Маркетинг” та наукового керівництва ними. Пропонуються: принципи добору теми; підходи до складання плану і викладу змісту основних розділів, вступу, висновків та пропозиції; критерії оцінювання; нормативи по оформленню. Значну увагу приділено математико-сгатистичному забезпеченню аналітичного та рекомендаційного розділів випускних робіт. Посібник призначено для викладачів та студентів вищих навчальних закладів третього та четвертого рівня акредитації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської комерційної академіїuk_UA
dc.subjectкафедра економіки та менеджментуuk_UA
dc.subject"Маркетинг"uk_UA
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA
dc.subjectдипломні роботиuk_UA
dc.subjectметодики виконанняuk_UA
dc.titleОрганізаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг"uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.