Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13644
Назва: Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг"
Автори: Скибінський, С.
Федорчук, А.
Іванова, Лілія
Прохоренко, К.
Ivanova, Liliia
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг"
магістерські роботи
дипломні роботи
методики виконання
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Львівської комерційної академії
Бібліографічний опис: Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг" / Скибінський С. В., Федорчук А. І., Іванова Л. О., Прохоренко К. М. - Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2003. - 116 с.
Короткий огляд (реферат): Подаються методики виконання і захисту студентами бакалаврської, дипломної, магістерської робіт зі спеціальності „Маркетинг” та наукового керівництва ними. Пропонуються: принципи добору теми; підходи до складання плану і викладу змісту основних розділів, вступу, висновків та пропозиції; критерії оцінювання; нормативи по оформленню. Значну увагу приділено математико-сгатистичному забезпеченню аналітичного та рекомендаційного розділів випускних робіт. Посібник призначено для викладачів та студентів вищих навчальних закладів третього та четвертого рівня акредитації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13644
ISBN: 966-7478-82-3
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скибінський С., Федорчук А., Іванова Л., Прохоренко К..pdf2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.