Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13355
Назва: Роль маркетингу у формуванні інфраструктури туристичної індустрії
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, О.
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинг
туристичнга індустрія
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Іванова Л. Роль маркетингу у формуванні інфраструктури туристичної індустрії / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Чернівці, 2015. - С. 328-330.
Короткий огляд (реферат): Стратегія маркетингу в туристичній індустрії спрямована на формування і позитивний розвиток туристичного іміджу країни та окремих її регіонів, який, своєю чергою, є однією з основних умов залучення вітчизняних і іноземних туристичних потоків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13355
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Л. Іванова, О. Вовчанська.pdf127.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.