Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorДайновський, Ю.-
dc.contributor.authorПрохоренко, К.-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-09-14T09:38:45Z-
dc.date.available2018-09-14T09:38:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванова Л. О. План маркетингу торговельного підприємства : навч. посіб. / Іванова Л. О., Дайновський Ю. А., Прохоренко К. М. - Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2010. - 116 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-1537-84-1-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13347-
dc.description.abstractНавчальний посібник присвячено теоретичним засадам та практичним аспектам складання плану маркетингу торговельного підприємства Доступно висвітлено уся послідовність дій, подані суттєві рецепти здійснення процесу планування маркетингу. Запропоновано авторський підхід щодо вихідних форм таблиць для складання плану маркетингу. Комплекс таких таблиць матеріалізує наявну інформацію, досвід, наміри за конкурентні переваги торговельного підприємства з метою успішної діяльності на ринку. Навчальний посібник призначено для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, магістрів, аспірантів викладачів, практичних працівників у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської комерційної академіїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectприйоми маркетингової політикиuk_UA
dc.titleПлан маркетингу торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Дайновський Ю., Прохоренко К..pdf3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.