Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13347
Назва: План маркетингу торговельного підприємства
Автори: Іванова, Лілія
Дайновський, Ю.
Прохоренко, К.
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинг
торговельне підприємство
маркетингова товарна політика
прийоми маркетингової політики
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської комерційної академії
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. План маркетингу торговельного підприємства : навч. посіб. / Іванова Л. О., Дайновський Ю. А., Прохоренко К. М. - Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2010. - 116 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник присвячено теоретичним засадам та практичним аспектам складання плану маркетингу торговельного підприємства Доступно висвітлено уся послідовність дій, подані суттєві рецепти здійснення процесу планування маркетингу. Запропоновано авторський підхід щодо вихідних форм таблиць для складання плану маркетингу. Комплекс таких таблиць матеріалізує наявну інформацію, досвід, наміри за конкурентні переваги торговельного підприємства з метою успішної діяльності на ринку. Навчальний посібник призначено для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, магістрів, аспірантів викладачів, практичних працівників у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13347
ISBN: 978-966-1537-84-1
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л., Дайновський Ю., Прохоренко К..pdf3.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.