Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12706
Назва: Особливості застосування фандрейзингу в некомерційному маркетингу
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинг
некомерційний маркетинг
фандрейзинг
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Особливості застосування фандрейзингу в некомерційному маркетингу / Іванова Л. О. // Маркетинг в Україні : Х Міжнар. конф. - Київ, 2009. - С. 43-45.
Короткий огляд (реферат): Фандрейзингова політика некомерційних об'єктів як ефективна форма залучення фінансування в ринкових умовах починає набувати в Україні вадливого значення. Складний фінансовий стан українських некомерційних суб'єктів змушує останніх активно займатися пошуком нових джерел доходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12706
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л..pdf834.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.