Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12704
Назва: Оцінка факторів рівня комфортності проживання при виборі маркетингових стратегій ціноутворення на підприємствах готельного господарства
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Ключові слова: готельне господарство
ціноутворення
маркетинг
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Оцінка факторів рівня комфортності проживання при виборі маркетингових стратегій ціноутворення на підприємствах готельного господарства / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні : ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Київ, 2010. - С. 43-45.
Короткий огляд (реферат): Ціноутворення є одним з найважливіших елементів маркетингу підприємств готельного господарства, стратегія ціноутворення є складовою частиною стратегії маркетингу, повинна повністю відповідати її цілям, а також узгоджуватись з іншими складовими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12704
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л..pdf741.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.