Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12647
Назва: Місце та роль некомерційного маркетингу у різних сферах життя суспільства
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Ключові слова: некомерційний маркетинг
маркетинг
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Місце та роль некомерційного маркетингу у різних сферах життя суспільства / Іванова Л. О. // Збірник матеріалів міжвузів. наук.-техн. конф. наук.-педагог. працівників. - Львів, 2006. - С. 32.
Короткий огляд (реферат): Специфіка некомерційної сфери така, що багато некомерційних суб'єктів, крім основної некомерційної діяльності, займаються і комерційною, що не суперечить чинному законодавству більшості країн світу. Але різниця в меті діяльності (досягнення соціального ефекту у першому випадку і економічного ефекту - у другому) породжує відмінності у цілях маркетингу, зумовлює специфіку маркетингових процедур та інструментарію, загалом вимагає застосування некомерційного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12647
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л..pdf184.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.