Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12645
Назва: Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Ключові слова: готельне господарство
маркетинг
готель
Дата публікації: 2000
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України / Л. О. Іванова // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональне управління і місцеве самоврядування. Основи формування регіональної соціально-економічної політики : щорічник наук. пр. - Львів, 2000. - С. 230-242.
Короткий огляд (реферат): Для того, щоб заходи маркетингу щодо готельного бізнесу були більш ефективними, варто розглядати можливості готельної діяльності в розрізі окремих регіонів, адміністративних та економіко-географічних районів. Адже цим самим можна врахувати різний рівень розвитку готельного господарства, специфіку попиту на готельні послуги і зробити більш ефективною маркетингову політику стосовно окремих регіонів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12645
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Л. Іванова.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.