Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузика, О.-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorMuzyka, O.-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T08:36:51Z-
dc.date.available2018-08-14T08:36:51Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМузика О. М. Можливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послуг / О. М. Музика, Л. О. Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2006. - С. 232-233.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12641-
dc.description.abstractНайпопулярніший вид досліджень, який сьогодні застосовується на ринку страхових послуг - соціологічні (маркетингові) опитування населення і/або професійних учасників ринку. Саме результати таких досліджень можна часто зустріти в економічних газетах та журналах України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстрахові послугиuk_UA
dc.subjectринок страхових послугuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМожливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
О. Музика, Л. Іванова.pdf388.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.