Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12641
Назва: Можливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послуг
Автори: Музика, О.
Іванова, Лілія
Muzyka, O.
Ivanova, Liliia
Ключові слова: страхові послуги
ринок страхових послуг
маркетингові дослідження
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Музика О. М. Можливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послуг / О. М. Музика, Л. О. Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2006. - С. 232-233.
Короткий огляд (реферат): Найпопулярніший вид досліджень, який сьогодні застосовується на ринку страхових послуг - соціологічні (маркетингові) опитування населення і/або професійних учасників ринку. Саме результати таких досліджень можна часто зустріти в економічних газетах та журналах України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12641
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О. Музика, Л. Іванова.pdf388.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.