Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-13T11:23:35Z-
dc.date.available2018-08-13T11:23:35Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationІванова Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Лілія Іванова // Маркетинг в Україні. - 2007. - № 6(46). - С. 8.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12617-
dc.description.abstractПравильно сформульована і реалізована політика маркетингових комунікацій дозволить розв'язати основні маркетингові завдання: залучення клієнтів цільової групи, формування впевненості споживачів у можливості розв'язання їхніх проблем та повного задоволення споживачів отриманими послугами і взаємодією з працівниками ПСП; утримання споживачів послуг як постійних клієнтів; формування у споживачів прагнення до добровільної дистрибуції послуг даного підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингових комунікацій у сфері послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf174.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.