Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12617
Назва: Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинг
сфера послуг
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Іванова Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Лілія Іванова // Маркетинг в Україні. - 2007. - № 6(46). - С. 8.
Короткий огляд (реферат): Правильно сформульована і реалізована політика маркетингових комунікацій дозволить розв'язати основні маркетингові завдання: залучення клієнтів цільової групи, формування впевненості споживачів у можливості розв'язання їхніх проблем та повного задоволення споживачів отриманими послугами і взаємодією з працівниками ПСП; утримання споживачів послуг як постійних клієнтів; формування у споживачів прагнення до добровільної дистрибуції послуг даного підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12617
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л..pdf174.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.