Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12554
Назва: Кон'юнктура ринку ресторанного бізнесу в Україні та чинники, що її визначають
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: ресторанний бізнес
ресторанне господарство
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Вовчанська О. М. Кон'юнктура ринку ресторанного бізнесу в Україні та чинники, що її визначають / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Проблеми та перспективи розвитку економіки України в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Львів, 2017. - С. 8-11.
Короткий огляд (реферат): За результатами маркетингових досліджень, у розвитку підприємств ресторанного господарства на сучасному етапі можна визначити такі основні тенденції: формування нових напрямів сучасної кулінарії з використанням авторської кухні; підвищення вимог до якості сервісу та роботи персоналу; розвиток закладів середнього рівня, нижче середнього, економ-класу; розвиток франчайзингових мереж закладів ресторанного господарства, заміських закладів ресторанного господарства та відомих ресторанних брендів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12554
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л., Вовчанська О..pdf83.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.