Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12136
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорненька, Галина-
dc.contributor.authorChornenka, Halyna-
dc.date.accessioned2018-07-18T12:40:41Z-
dc.date.available2018-07-18T12:40:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧорненька Г. Денна динаміка деяких показників психофізіологічного стану студентів [Електронний ресурс] / Галина Чорненька // Спортивна наука України. - 2018. - № 1(83). - С. 39-47. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/673/652uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12136-
dc.description.abstractПроблема дослідження полягає в раціональній організації навчальних і навчально-тренувальних занять у закладах вищої освіти фізкультурного профілю. Мета роботи – вивчення денної динаміки деяких показників психофізіологічного стану студентів-першокурсників Львівського державного університету фізичної культури. Завдання: вивчити денну динаміку самопочуття, апетиту, бажання займатися фізичними вправами, частоту дихання та відчуття часу за тестом «індивідуальна хвилина». У лабораторних умовах що 2 години від 9 до 19 год було досліджено 67 студентів-першокурсників чоловічої статі. Сформовано графіки динаміки деяких показників психофізіологічного стану студентів. Зміна часу навчально-тренувальних занять не дає змогу організму адаптуватися до фізичних навантажень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбіоритмиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectтренуванняuk_UA
dc.subjectстанuk_UA
dc.subjectсамопочуттяuk_UA
dc.subjectапетитuk_UA
dc.titleДенна динаміка деяких показників психофізіологічного стану студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
673-1364-1-SM.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.