Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11048
Назва: Уровень развития эмпатии и ее компонентов как профессионально-важных качеств будущих педагогов
Автори: Мельник, Елизавета
Боровская, Наталья
Кисилева, Тальяна
Ключові слова: педагог
емпатія
студенти
діагностика
Дата публікації: 2018
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Мельник Е. Уровень развития эмпатии и ее компонентов как профессионально-важных качеств будущих педагогов / Елизавета Мельник, Наталья Боровская, Татьяна Кисилева // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 травня 2018 року, м. Львів). – Львів, 2018. - С. 309-312.
Короткий огляд (реферат): Емпатія є найважливішим чинником мотивації допомоги іншій людині, що потрапила в складну життєву ситуацію, має проблеми фізичного, психологічного чи соціального характеру. Емпатія важлива не тільки у діяльності психолога, але і педагога. Стаття присвячена проблемі вивчення емпатії у студентів, які навчаються в університеті фізичної культури за спеціальностями лікувальна і адаптивна фізична культура, фізична реабілітація.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11048
Розташовується у зібраннях:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФтР_Розділ_7_02.pdf458.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.