Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11048
Назва: | Уровень развития эмпатии и ее компонентов как профессионально-важных качеств будущих педагогов |
Автори: | Мельник, Елизавета Боровская, Наталья Кисилева, Тальяна |
Ключові слова: | педагог емпатія студенти діагностика |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ЛДУФК |
Бібліографічний опис: | Мельник Е. Уровень развития эмпатии и ее компонентов как профессионально-важных качеств будущих педагогов / Елизавета Мельник, Наталья Боровская, Татьяна Кисилева // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 травня 2018 року, м. Львів). – Львів, 2018. - С. 309-312. |
Короткий огляд (реферат): | Емпатія є найважливішим чинником мотивації допомоги іншій людині, що потрапила в складну життєву ситуацію, має проблеми фізичного, психологічного чи соціального характеру. Емпатія важлива не тільки у діяльності психолога, але і педагога. Стаття присвячена проблемі вивчення емпатії у студентів, які навчаються в університеті фізичної культури за спеціальностями лікувальна і адаптивна фізична культура, фізична реабілітація. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11048 |
Розташовується у зібраннях: | "Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФтР_Розділ_7_02.pdf | 458.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.