Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10850
Назва: Актуальність маркетингу у сфері реабілітаційних послуг
Автори: Стасюк, Ольга
Stasiuk, Olha
Ключові слова: фізична реабілітація
маркетинг
реабілітаційні послуги
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Стасюк О. Актуальність маркетингу у сфері реабілітаційних послуг / О. Стасюк // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 155-157.
Короткий огляд (реферат): Удосконалення маркетингу у сфері реабілітаційних послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дають змогу забезпечити адекватне задоволення запитів осіб з особливими потребами, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів та розв'язати завдання максимально можливої збалансованості між попитом та пропозицією цієї галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10850
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стасюк О..pdf42.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.