Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10843
Назва: Сувенірний брендинг як компонент формування привабливості іноземного туризму в Україні
Автори: Павленчик, Анатолій
Pavlenchyk, Anatolii
Ключові слова: туризм
сувенірний брендинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Павленчик А. Сувенірний брендинг як компонент формування привабливості іноземного туризму в Україні / А. Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 138-141.
Короткий огляд (реферат): Одним із напрямів пожвавлення іноземного туризму і є піднесення так званого бренда «Україна», складовою частиною якого може стати не лише промоція туризму, поліпшення іміджу й розбудова туристичної інфраструктури, але й популяризація сувенірної продукції як складової маркетингової парадигми промоції території. Сувенір може стати візуальним носієм ідентифікації чітко визначеної туристичної дестинації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10843
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
А. Павленчик.pdf55.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.