Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10826
Title: Особливості стратегічного планування діяльності туристичних підприємств
Authors: Тучковська, І.
Криворучко, О.
Keywords: туризм
туристичне підприємство
планування діяльності
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Тучковська І. Особливості стратегічного планування діяльності туристичних підприємств / І. Тучковська, О. Криворучко // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 99-101.
Abstract: Ефективне функціонування туристичного підприємства може бути досягнуте лише при такій організаційній структурі, яка найбільше відповідає формуванню й реалізації стратегічних планів його маркетингової діяльності. При цьому необхідно досягти правильного співвідношення між плануванням виробництва і плануванням маркетингової діяльності, поставити таку роботу на довгострокову основу та інтегрувати її в єдиний внутрішньовиробничий організм.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10826
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
І. Тучковська, О. Криворучко.pdf39.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.