Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТучковська, І.-
dc.contributor.authorКриворучко, О.-
dc.date.accessioned2018-05-31T10:26:00Z-
dc.date.available2018-05-31T10:26:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТучковська І. Особливості стратегічного планування діяльності туристичних підприємств / І. Тучковська, О. Криворучко // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 99-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10826-
dc.description.abstractЕфективне функціонування туристичного підприємства може бути досягнуте лише при такій організаційній структурі, яка найбільше відповідає формуванню й реалізації стратегічних планів його маркетингової діяльності. При цьому необхідно досягти правильного співвідношення між плануванням виробництва і плануванням маркетингової діяльності, поставити таку роботу на довгострокову основу та інтегрувати її в єдиний внутрішньовиробничий організм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectпланування діяльностіuk_UA
dc.titleОсобливості стратегічного планування діяльності туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
І. Тучковська, О. Криворучко.pdf39.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.