Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10821
Назва: Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні
Автори: Воловик, Д.
Дубчак, М.
Ключові слова: туризм
маркетинг
туристичний маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Воловик Д. Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні / Д. Воловик, М. Дубчак // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 84-85.
Короткий огляд (реферат): Маркетинг у туризмі - це система безперервного узгодження пропонованих послуг з послугами, які вже мають попит на ринку, і які туристичне підприємство здатне запропонувати з прибутком для себе ефективніше, ніж це роблять конкуренти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10821
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Д. Воловик, М. Дубчак.pdf35.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.