Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10821
Title: Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні
Authors: Воловик, Д.
Дубчак, М.
Keywords: туризм
маркетинг
туристичний маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Воловик Д. Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні / Д. Воловик, М. Дубчак // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 84-85.
Abstract: Маркетинг у туризмі - це система безперервного узгодження пропонованих послуг з послугами, які вже мають попит на ринку, і які туристичне підприємство здатне запропонувати з прибутком для себе ефективніше, ніж це роблять конкуренти.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10821
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Д. Воловик, М. Дубчак.pdf35.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.