Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10808
Назва: Аналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустрії
Автори: Польовська, В.
Холявка, Володимир
Polovska, V.
Kholiavka, Volodymyr
Ключові слова: туризм
туристична індустрія
маркетинг
соціальні мережі
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Польовська В. Аналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустрії / В. Польовська, В. Холявка // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 71-73.
Короткий огляд (реферат): У фокусі глобальних прогресивних маркетингових стратегій у туристичній індустрії є здійснення маркетингової діяльності в соціальних мережах. Основними видами такої діяльності на теперішній час є контент-маркетинг, блог-маркетинг, мережеві онлайн-закладки та відео-маркетинг у туристичній індустрії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10808
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
В. Польовська, В. Холявка.pdf46.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.