Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10808
Title: Аналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустрії
Authors: Польовська, В.
Холявка, Володимир
Polovska, V.
Kholiavka, Volodymyr
Keywords: туризм
туристична індустрія
маркетинг
соціальні мережі
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Польовська В. Аналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустрії / В. Польовська, В. Холявка // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 71-73.
Abstract: У фокусі глобальних прогресивних маркетингових стратегій у туристичній індустрії є здійснення маркетингової діяльності в соціальних мережах. Основними видами такої діяльності на теперішній час є контент-маркетинг, блог-маркетинг, мережеві онлайн-закладки та відео-маркетинг у туристичній індустрії.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10808
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
В. Польовська, В. Холявка.pdf46.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.