Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленчик, Наталія-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Nataliia-
dc.date.accessioned2018-05-30T11:42:22Z-
dc.date.available2018-05-30T11:42:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПавленчик Н. Соціально-економічні засади менеджменту готельно-ресторанного бізнесу / Н. Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 67-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10796-
dc.description.abstractОсобливістю менеджменту в готельно-ресторанному бізнесі сьогодні є формалізація й відображення в нормативно-правових, розпорядних, рекомендаційних, інформаційних, довідкових та інших засобах його реалізації, що спрощує управлінські рішення та вивільняє певну частину персоналу. Саме тому виникає потреба введення нових професій, що суттєво змінюють зміст праці обслуговувального персоналу з вимогами підвищення їх освітянського рівня, професіоналізму, духовної культури і ввічливості, як необхідної умови ефективної реалізації особистості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.titleСоціально-економічні засади менеджменту готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Н. Павленчик.pdf58.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.