Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10796
Назва: Соціально-економічні засади менеджменту готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Павленчик, Наталія
Pavlenchyk, Nataliia
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес
менеджмент
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Павленчик Н. Соціально-економічні засади менеджменту готельно-ресторанного бізнесу / Н. Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): Особливістю менеджменту в готельно-ресторанному бізнесі сьогодні є формалізація й відображення в нормативно-правових, розпорядних, рекомендаційних, інформаційних, довідкових та інших засобах його реалізації, що спрощує управлінські рішення та вивільняє певну частину персоналу. Саме тому виникає потреба введення нових професій, що суттєво змінюють зміст праці обслуговувального персоналу з вимогами підвищення їх освітянського рівня, професіоналізму, духовної культури і ввічливості, як необхідної умови ефективної реалізації особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10796
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Н. Павленчик.pdf58.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.