Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБас, Ольга-
dc.contributor.authorБас-Юрчишин, М.-
dc.contributor.authorBas, Olha-
dc.date.accessioned2018-05-30T11:07:57Z-
dc.date.available2018-05-30T11:07:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБас О. Маркетинг як важлива складова активізації розвитку фізичної реабілітації в Україні / О. Бас, М. Бас-Юрчишин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 50-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10792-
dc.description.abstractСуб'єктами маркетингу на мікрорівні виступають установи та організації, які надають реабілітаційні послуги, окремі фахівці з фізичної реабілітації та громадяни. Основою застосування концепції маркетингу на цьому рівні є підхід, відповідно до якого, метою реабілітації є об'єктивні, реалістичні й досяжні через розум- ний проміжок часу результати, що продемонструють пацієнтам вигоду від активної участі в терапії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМаркетинг як важлива складова активізації розвитку фізичної реабілітації в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
О. Бас, М. Бас-Юрчишин.pdf47.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.