Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10792
Назва: Маркетинг як важлива складова активізації розвитку фізичної реабілітації в Україні
Автори: Бас, Ольга
Бас-Юрчишин, М.
Bas, Olha
Ключові слова: фізична реабілітація
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Бас О. Маркетинг як важлива складова активізації розвитку фізичної реабілітації в Україні / О. Бас, М. Бас-Юрчишин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 50-52.
Короткий огляд (реферат): Суб'єктами маркетингу на мікрорівні виступають установи та організації, які надають реабілітаційні послуги, окремі фахівці з фізичної реабілітації та громадяни. Основою застосування концепції маркетингу на цьому рівні є підхід, відповідно до якого, метою реабілітації є об'єктивні, реалістичні й досяжні через розум- ний проміжок часу результати, що продемонструють пацієнтам вигоду від активної участі в терапії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10792
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О. Бас, М. Бас-Юрчишин.pdf47.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.