Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10792
Title: Маркетинг як важлива складова активізації розвитку фізичної реабілітації в Україні
Authors: Бас, Ольга
Бас-Юрчишин, М.
Bas, Olha
Keywords: фізична реабілітація
маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Бас О. Маркетинг як важлива складова активізації розвитку фізичної реабілітації в Україні / О. Бас, М. Бас-Юрчишин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 50-52.
Abstract: Суб'єктами маркетингу на мікрорівні виступають установи та організації, які надають реабілітаційні послуги, окремі фахівці з фізичної реабілітації та громадяни. Основою застосування концепції маркетингу на цьому рівні є підхід, відповідно до якого, метою реабілітації є об'єктивні, реалістичні й досяжні через розум- ний проміжок часу результати, що продемонструють пацієнтам вигоду від активної участі в терапії.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10792
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
О. Бас, М. Бас-Юрчишин.pdf47.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.