Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9883
Title: Вплив бігових навантажень на функціональну підготовленість студенток з порушенням постави
Authors: Куц-Буйдерна, Олександра
Фурман, Юрій
Keywords: функціональна підготовленість
порушення постави
бігові навантаження
студенти
Issue Date: 2017
Citation: Куц- Бурдейна О. Вплив бігових навантажень на функціональну підготовленість студенток з порушенням постави [ Електронний ресурс] / Олександра Куц-Буйдерна, Юрій Фурман // Спортивна наука України. - 2017. - №1(77). - С. 38-42. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/584/564
Abstract: Статтю присвячено вивченню впливу бігових навантажень на аеробну продуктивність організму студенток з порушенням постави. Мета дослідження: встановити можливості застосування бігових навантажень зі стимуляцією і без стимуляції анаеробних процесів енергозабезпечення для поліпшення функціональної підготовленості студенток з порушенням постави. Методи дослідження: аналіз та узагальнення даних наукової та методичної літератури, вплив фізичних навантажень на аеробну продуктивність оцінювали за показниками фізичної працездатності (PWC 170)та максимального споживання кисню (VO2 тах). Організація: у дослідженнях узяли участь 24 студентки віком 18–21 рік, які мали порушення постави в сагітальній та фронтальній площинах. Результати: установлено, що бігові навантаження з періодичною стимуляцією під час бігу анаеробних процесів енергозабезпечення ефективніше впливають на зросатння фізичної працездатності й аеробної продуктивності організму, ніж навантаження в аеробному режимі енергозабезпечення. Висновки: підтверджено дані науковців про ефективність використання навантажень у змішаному режимі енергозабезпечення.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9883
ISSN: 1993-5757
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
584-1191-1-SM.pdf283.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.