Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСороколіт, Наталія-
dc.contributor.authorSorokolit, Natalia-
dc.date.accessioned2018-04-02T09:56:21Z-
dc.date.available2018-04-02T09:56:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класів [Електронний ресурс] / Наталія Сороколіт // Спортивна наука України. - 2016. - № 1 (71). - С. 55-59. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/397/381uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9810-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання, пов’язані із упровадженням варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури у 5-х класах; проаналізовано матеріально-технічну базу навчальних закладів для вивчення певного варіативного модуля. Проаналізовано можливість упровадження варіативних модулів до забезпеченості навчального закладу та інтересів школярів. За допомогою анкетування опитано 436 школярів Львівщини. Установлено, що у 5-х класах шкіл Львівської області впроваджують волейбол, баскетбол, легку атлетику, футбол, гімнастику, настільний теніс. Однак стан матеріально-технічної бази шкіл та інтерес учнів дещо не відповідає відсотковому значенню впроваджених варіативних модулів. Виявлено, що інтерес учнів до впроваджених видів спорту є нижчим від інших варіативних модулів навчальної програми.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectучні 5-х класівuk_UA
dc.subjectваріативні модуліuk_UA
dc.titleВпровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
397-818-1-SM.pdf328.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.