Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгорова, Тетяна-
dc.contributor.authorБаранівська, Христина-
dc.date.accessioned2018-03-14T11:24:12Z-
dc.date.available2018-03-14T11:24:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЄгорова Т. Фактори впливу на поведінку кінцевих споживачів турпродукту / Тетяна Єгорова, Христина Баранівська // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 155–157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9300-
dc.description.abstractЗавданням дослідження є аналіз підходів до встановлення чинників поведінки кінцевих споживачів турпродукту на сучасному ринку і розширення класифікації чинників за різними критеріями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтурпродуктuk_UA
dc.titleФактори впливу на поведінку кінцевих споживачів турпродуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"День студентської науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська наука_2017_48.pdf516.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.